5 نوع محتوا که بیشترین لینک دهنده را جذب می کنند قسمت 1

درخواست بررسی سئو

ما ارائه دهنده خدمات حرفه ای بهینه سازی سایت - سئو - می باشیم که به  شما در بالا رفتن آمار ورودی و نیز در رقابت بر سر رسیدن به صفحه اول گوگل وب سایت های مورد نظرتان در لغات بسیار پر جستجو در موتورهای جستجو کمک می کنیم

SketchNotesTEMPLATEwithTITLETEXT(bluelinesE)

در اغلب موارد، چگونگی ارائه مطلب شما به اندازه اینکه چه چیزی را می خواهید ارائه دهید مهم است. بسته به اینکه مقالات شما چه ساختاری دارند، شامل چه چیزهایی می باشند و از چه فرمت رسانه ای برای ارائه آنها استفاده می کنید، نتایج متفاوتی حاصل می شوند.  برخی از پست ها برای انتشار از طریق رسانه های اجتماعی عالی هستند اما ممکن است لینک های زیادی را جذب نکند. برای خیلی ها جذاب و سرگرم کننده باشد ولی برای عده ای دیگر چنین نباشد. برخی از آنها حتی می توانند برای آغاز یک رابطه با ارزش و تاثیر گذار به شما کمک کنند.

اعتقاد من این است: همه مطالب شما باید برای یک هدف نهایی که در نظر دارید تولید شوند. شما باید بدانید که برای چه چیزی تلاش می کنید.

یکی از رایج ترین و مهم ترین اهداف برای تولید محتوا برای جذب لینک است. لینک هایی که هنوز بخش عمده ای از جستجوگرها و SEO را برای آینده نزدیک پیش بینی می کنند. لینک برگشتی به یک پست نه تنها به بالا رفتن رتبه آن در موتورهای جستجو (سئو) کمک می کند بلکه سبب می شود که بازدید کنندگان دیگر پست های سایت شما را مشاهده کنند. داشتن لینک های با کیفیت به اندازه کافی، به شما امکان بازدید ده ها هزار نفر را از طریق موتورهای جستجو در طول یک ماه فراهم می کند.

چیزی که امروز برای شما داریم: 5 نوع از بهترین محتواها را که نه تنها در کمیت لینک ها مهم است بلکه باعث ایجاد لینک های با کیفیت بالا می شوند.

  1. مردم همیشه لیست پست ها دوست دارند

 

فقط به برخی از پست که در سایت که از ماه ژون منتشر شده نگاه کنید:

  • 21 منبع برای تسلط بر بازاریابی آنلاین
  • 15نکته سریع برای تبدیل بازدید کننده به مشترکین پست الکترونیک
  • 5تکنیک علمی ثابت شدهبرای جذب مخاطبان وفادار
  • 5 استراتژی کپی رایت که نرخ تبدیل را به اندازه 113 درصد بهبود خواهد بخشید.

اما نه تنها من، بلکه همه آنها را دوست دارند. در یک مطالعه عمیق که بر روی  بیش از 220،000  مقاله انجام شد، سایت های Fractl و BuzzStream پیدا کردند که لیست پست ها قابل اشتراک گذاری است. نتایج تجزیه و تحلیل قبلی توسط Buzzsumo  و Okdork که بر روی بیش  از 100 میلیون مقاله انجام داده، تایید شده است. فهرست پست ها تنها با infographic یا داده نمایی شکسته می شوند.

SEO2

اما آنچه واقعا جالب است این است که محبوبیت آن به طور چشم گیری تغییر کرده است:

SEO3

آنچه که بسیار مهم است این است که لیست پست ها به طور قابل ملاحظه با هم سازگار باشند تا با تولید آنها به شما کمک کنند که نتایج بیشتری بدست بیاورید  و این عمل در بهینه سازی وب سایت شما بسیار موثر خواهد بود. این کار باعث می شود که برای تعیین دقیق در بازگشت سرمایه گذاری بسیار آسانتر شود (ROI).

برای یک مثال از لیست پست ها که یک نوع مهم از محتوا محسوب می شود، تعداد زیاد پست های منتشر شده با کیفیت در افزایش ترافیک وبلاگ کمک می کند.

SEO4

درست است، سه چهارم لیست پست ها هستند. همچنین توجه داشته باشید که این لیست ها طولانی می باشند و اگر شما مقالات را خوانده باشید، واقعا عمیق هستند.

اما در ابتدای این پست به شما چه گفتم: ما به دنبال محتوایی هستیم که می توانند لینک ها را تولید کنند.

به نظر می رسد، مردم نیز لینک هایی را که در لیست پست ها هستند دوست دارند:

SEO 5

چرا مردم لیست پست ها را دوست دارند؟ با وجود این واقعیت که تعداد کمی از مردم در مورد لیست پست ها شکایت می کنند. لیست پست به عنوان یکی از انواع محتوا بین مردم محبوب ترین می ماند. دلیلش این است که چند چیز کلیدی برای مراجعه به لیست پست ها وجود دارد.

دلیل آخر این است که لیست پست ها به عنوان مهمترین و ارزان ترین راه برای ایجاد محتوا می باشد. همانطور که شما انواع دیگر محتوا ها را می بینید،امروزه صرف هزاران دلار برای ایجاد محتوایی که لینک های زیادی را جذب کند کار غیر معمولی نیست.

در اینجا نحوه درست کردن لیست پست ها را مشاهده می کنید…

گام اول- انتخاب یک موضوع که در آن بهتر هستید. مانع بالقوه ای که اکثر وبلاگ نویسان در اجرای آن مشکل دارند ارسال پست ها به طور منظم می باشد، چه با هدف باشد و چه تصادفی باشد.

این بدان معنی است که رقابت های زیادی در لیست پست های ارسالی وجود دارد. در جستجوی تنها برای یک موضوع، حداقل چند تا از لیست پست ها را پیدا کنید.

برای اینکه لینک خود را برای کسی ارسال کنید نیازمند تولید محتوایی هستید که ارزش لینک کردن داشته باشد. اگر لینک های مشابه را برای کسان دیگری ارسال کنید، احتمال اینکه شما را لینک کند کم است.

راه حل چیست؟ کمیت یا کیفیت؟

چه چیزی بیشتر برای شما تاثیر برانگیز است؟

آیا 6 خوراکی کم کالری برای یک رژیم غذایی بزرگ است؟

یا

لیست کامل: 56 خوراکی کم کالری برای یک رژیم غذایی بزرگ مفید است؟

حتی بدون دیدن هر مقاله ای، می توانید بگویید که گذینه دوم چشمگیر تر است.

آنچه شما می خواهید انجام دهید این است برای پیدا کردن یک موضوع، تو رفتگی بیشتر آن بهتر است.

SEO 6

برخی از مباحث به خوبی برای لیست پست ها کار نمی کنند. هیچکس علاقه مند نیست که “60 روش را برای استفاده از قیچی امتحان کند” یا “25 روش را برای استفاده از قاشق”.

شما می خواهید موضوعاتی را که در لیست پست ها در حال حاضر انجام شده اند را بیابید. اگر شما یک عبارت یا کلمه کلیدی را جستجو کنید و سه یا چهار پست از فهرست های دیگر را در نتایج بالا می بینید. چیزی برای شما پیدا کرده است.

در حالت ایده آل، شما پست های کوتاه را پیدا می کنید. نگاهی به نتایج فوق بیاندازید، من می توانم بگویم که ساختن یک قطعه از محتوا، بهتر از ایجاد یک لیست طولانی می باشد.

علاوه بر ساخت یک پست دیگر، شما همچنین می توانید آن را:

  • دقیق تر
  • تصویری بیشتر/ قابل استفاده
  • دسترسی بیشتر(شاید نسخه قابل چاپ یا دانلود)

شما نیاز دارید که هر یک از نتایج رتبه بندی بالا را نگاه کنید و آنهایی را که گم شده اند ببینید. بعضی چیزها آشکار خواهد شد، اما شما همچنین می توانید از نظرات هر مقاله در مورد کم و کاستی و عیب های آن، می توانید آن ها را رفع کرده و بهبود یابید.

شما می توانید هر کلمه کلیدی یا عبارتی را که می خواهید با استفاده از آن ها به مقاله دسترسی داشته باشند را تعریف کنید. اگر می خواهید کلمات کلیدی را که با لیست پست ها بهتر کار می کنند انتخاب کنید، بهترین کار استفاده از کلمات کوتاه تبلیغی می باشد. به قسمت زیر نگاه کنید:

SEO8

  • بهترین niche
  •  نکات  niche
  • راه هایی برای niche

برای مثال:

SEO 7

فقط از آن جستجو، شما می توانید ایجاد کنید:

  • تعداد X تا از بهترین کتاب های تغذیه
  • تعداد X تا از بهترین نرم افزارهای تغذیه
  • تعداد X تا از بهترین کافه های تغذیه

شما می توانید کلمه کلیدی “تغذیه”  را برای آن ها تعریف کنید و یا در مورد مشابهی “طراحی سایت” را برای آن مشخص کنید

 ادامه در مقاله بعد